1اشاره
1اشاره
درج آگهی رایگان و خطاهای رایج

درج آگهی رایگان و خطاهای رایج

درج آگهی رایگان و آنچه که باید بدانید

اگر می خواهید در تبلیغات و درج آگهی رایگان در اینترنت به خوبی عمل کنید باید خطای کمتری در درج محتوای آگهی داشته باشید. یک محتوای تکراری هم برای کاربران هم برای موتورهای جستجوگر بی کیفیت شناخته می شود و اهداف بازاریابی شما را ناموفق می کند.

درج آگهی رایگان امروزه یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی است که بازهای بالایی هم دارد. این تبلیغات همیشه در معرض دید کاربران قرار دارد و نسبت به روش های پرهزینه قدیمی نیز به مراتب ارزان تر است. البته در صورتی بازدهی مناسبی از این تبلیغات می بینید که از خطاهایی که در این زمینه رایج است، دوری کنید. این خطاها موارد زیر را شامل می شوند.

درج آگهی اینترنتی و خطاهای رایج

 درج عنوان و توضیحات تکراری و مشابه در آگهی ها

ممکن است تولید محتوا برای این کاربران کار راحتی نباشد. از این رو با درج عنوان و توضیحات تکراری آگهی را در چند سایت یا در زمان های مختلف ارسال می کنند، که این کار از نظر گوگل یک متن تکراری محسوب می شود و هنگامی که کاربران آن را جستجو می کنند، در معرض دید آن ها قرار نمی گیرد. بسیاری از کاربران هم برای درج آگهی در سایت های نیازمندی، فقط عنوان را تغییر می دهند ولی توضیحات یکسان و مشابه را برای همه آگهی ها وارد می کنند، چرا که تصور می کنند این روش آگهی تکراری محسوب نمی شود، ولیکن، این روش هم از نظر گوگل اسپم بوده و آگهی شما هیچگونه رتبه ای در صفحات گوگل بدست نخواهد آورد.

اگر قصد دارید آگهی اینترنتی مؤثر و با بازده بالایی داشته باشید، به جای ثبت آگهی تکراری، آگهی های قبلی را با هم ترکیب کنید یا آگهی جدیدی تولید کنید.

در عنوان آگهی، آدرس سایت یا نام شرکت را درج نکنید

عنوانی که برای آگهی انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد و باید بیانگر خلاصه ای از کل متن باشد. همچنین مخاطب پسند باشد تا بتواند کاربر را برای کلیک روی آگهی ترغیب کند. عباراتی را که مربوط به حرفه و کسب و کارتان است می توانید درج کنید تا راهنمایی برای کاربران باشد؛ اما درج آدرس وب سایت یا نام شرکت نمی تواند برایتان کارساز باشد و حتی ممکن است از نظر کاربران تبلیغاتی جلوه کند.

درج آگهی اینترنتی کپی، بازدهی نخواهد داشت

درج آگهی تکراری و کپی، بازدهی نخواهد داشت

گاهی اوقات کاربران برای درج آگهی رایگان به جای تولید محتوای یونیک و جدید، از سایت های دیگر متن آگهی خود را کپی می کنند. همچنین ممکن است از وب سایت های دیگر خودتان کپی کنید، این روش مانند آگهی تکراری که مورد بحث قرار گرفت از نظر موتورهای جستجوگر یک آگهی بی کیفیت محسوب می شود

اگر واقعاً برایتان سخت است تولید محتوا کنید یا وقت کافی ندارید، حداقل عنوان را عوض کنید، متن را ویرایش کنید یا حتی پاراگراف یا جملاتی را در بین متن اضافه کنید.

اگر می خواهید تبلیغات تان بازدهی بالایی داشته باشد، لطفا به طور کامل قید کپی محتوا را بزنید؛ زیرا ممکن است از طرف گوگل اسپم شناخته شود.

ممکن است فکر کنید با کپی از سایت های دیگر هم هزینه تولید محتوایتان کاهش می یابد هم به اهداف بازاریابی خود می رسید ولی اصلاً اینگونه نیست و بازدهی نخواهد داشت.

علاوه بر این اگر کاربران همیشگی سایت تان متوجه تکرار آگهی هایتان شوند رغبتی به خواندن آن نشان نمی دهند.

اگر محتوای آگهی اینترنتی تان از نظر گوگل تکراری شناخته شود به اولویت های آخر لیست وارد می شود و حتی ممکن است اصلاً نمایش داده نشود. از این رو نمی تواند تأثیری در بازاریابی اینترنتی داشته باشد.

اگر می خواهید آگهی اینترنتی مؤثری داشته باشید، باید سعی کنید از ابتدا شروع به تولید محتوا کنید و یک آگهی خوب درج کنید تا در بازاریابی اینترنتی بتوانید موفق عمل کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *