1اشاره
1اشاره

راهنمای درج و مدیریت آگهی

 

آگهی دائمی به چه معناست؟

ثبت آگهی در سایت 1اشاره بصورت دائمی و بدون تاریخ انقضا می باشد و تا زمانی که خود کاربر اقدام به حذف آگهی نکند تبلیغات در سایت بصورت دائمی نمایش خواهد داشت. با این قابلیت دیگر نیازی به پرداخت هزینه های اضافی جهت تمدید آگهی ندارید و آگهی شما بصورت دائم و ماندگار در سایت نمایش داده خواهد شد.

 

چگونه در 1اشاره آگهی ثبت کنم؟

برای ثبت آگهی در 1اشاره کافی است با انتخاب دکمهٔ «ثبت آگهی» و با وارد کردن شماره موبایل وارد حساب کاربری خود شوید و با انتخاب دسته بندی موردنظر و پر کردن اطلاعات، آگهی شما در صف بررسی و انتشار قرار می‌گیرد و در کوتاهترین زمان ممکن منتشر خواهد شد.

 

چطور در 1اشاره صفحه اختصاصی کسب و کار (فروشگاه) ایجاد کنیم؟

پس از ورود به حساب کاربری و در صورت تمایل می توانید اطلاعات کاربری خود را تکمیل کنید تا صفحه اختصاصی فروشگاه شما ایجاد شود و همه آگهی ها بهمراه مشخصات کامل کسب و کارتان برای کاربران نمایش داده شود.

برای انجام اینکار وارد حساب کاربری خود شوید و بر روی گزینه اطلاعات کاربری کلیک کنید تا وارد صفحه اختصاصی خود شوید، سپس با کامل کردن اطلاعات و زدن دکمه ذخیره تغییرات، فرآیند ساخت فروشگاه خود را تکمیل کنید. پس از انجام اینکار می توانید در همان حساب کاربری، روی گزینه نمایش پروفایل کلیک کنید تا صفحه اختصاصی خود را مشاهده کنید.

 

مزایای ساخت صفحه اختصاصی فروشگاه در 1اشاره

آگهی‌ها
در این صفحه تنها آگهی های مربوط به محصولات یا خدمات شما نمایش داده می‌شود.

درباره کسب و کار
در این قسمت با معرفی کسب و کارتان اعتماد بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کنید.

آدرس و شماره های تماس
با ارائه اطلاعات دقیق تماس، برقراری ارتباط برای مشتریان راحت‌تر خواهد شد.

لوگو کسب و کار
با اضافه کردن لوگو کسب و کارتان به صفحه فروشگاهتان معرفی بهتری از برندتان خواهید داشت.

 

چطور آگهی های خود را مدیریت کنم؟

در حساب کاربری و در قسمت آگهی های من، می توانید با انتخاب یک آگهی وارد صفحه «مدیریت آگهی» شوید. در این صفحه می‌توانید اطلاعات آگهی خود را مشاهده و در صورت نیاز ویرایش کنید یا برای افزایش بازدید، آن را ارتقاء دهید. عملیات حذف آگهی نیز در همین قسمت امکان پذیر می باشد.

 

خدمات 1اشاره برای ارتقای آگهی (نردبان و یا ویژه) چیست؟

با استفاده از خدمات ویژهٔ در 1اشاره می‌توانید آگهی های خود را ارتقاء داده و آنرا «نردبان» یا «ویژه» کنید تا سریع‌تر به نتیجهٔ دلخواه خود برسید.برای ارتقاء آگهی می‌توانید از صفحهٔ «مدیریت آگهی» اقدام کنید.
پس از انتشار آگهی می‌توانید از امکانات ویژهٔ 1اشاره برای ارتقاء و افزایش بازدید آگهی‌هایتان استفاده کنید. امکانات سایت 1اشاره برای افزایش بازدید عبارتند از:

ویژه: با انتخاب این گزینه، آگهی شما به مدت دائمی با برچسب ویژه نشان داده می‌شود و از نظر ظاهری نسبت به سایر آگهی‌ها متفاوت شده و توجه بیشتری به خود جلب می‌کند. جایگاه «آگهی‌های ویژه» اولین و پربازدیدترین جایگاه صفحه اصلی سایت می‌باشد و توجه کاربران بسیاری را به خود جلب می‌کند. با ویژه کردن آگهی های خود می توانید لینک وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را در آگهی قرار دهید.

نردبان: با انتخاب این گزینه آگهی شما تا زمان ثبت آگهی‌های تازه‌تر یا نردبان از سوی کاربران دیگر، در صدر آگهی‌های همان شهر و دسته‌بندی و همچنین صفحه اصلی سایت نمایش داده می‌شود که می‌تواند منجر به افزایش بازدید آگهی شود.

در صفحهٔ «مدیریت آگهی» ترکیب این امکانات، مانند: «نردبان و ویژه» هم وجود دارد که به صورت هم‌زمان روی آگهی شما اعمال می‌شود.

 

چطور بازدید آگهی خود را افزایش دهم؟

با ثبت آگهی در دسته‌بندی مناسب و رعایت شرایط ثبت آگهی می‌توانید بازدید بیشتری به‌دست آورید. همچنین استفاده از خدمات ارتقای آگهی (نردبان، ویژه) در افزایش بازدید آگهی شما بسیار تاثیرگذار است.هرچه بازدید آگهی شما افزایش پیدا کند، احتمال نتیجه‌بخش بودن آگهی و فروش کالا یا خدمات شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

پیش از انتشار و هنگام ثبت آگهی:
رعایت برخی نکات اولیه هنگام ثبت آگهی کمک می‌کند تا آگهی شما توسط مخاطبان راحت‌تر پیدا شده و بازدید بیشتری به‌دست آورید. هنگام ثبت سعی کنید تا همهٔ بخش‌ها را به صورت کامل پر کرده و اطلاعاتی که ثبت می‌کنید با کالا یا خدمات شما کاملا مرتبط باشند.

در زمان ثبت آگهی توجه داشته باشید:

محدودهٔ آگهی را به درستی وارد کنید تا بازدید متناسب با خدمات یا کالای خود به‌دست آورید.
انتخاب دسته‌بندی مناسب کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوید.
تجربه ثابت کرده آگهی‌هایی که عکس دارند تا چندین برابر بازدید بیشتری می‌گیرند.
انتخاب صحیح عنوان و نوشتن توضیحات آگهی کمک می‌کند تا دستیابی مخاطبان به آگهی شما راحت‌تر باشد.

برای حصول نتیجه بهتر، توصیه می کنیم در ادامه، به نکات کاربردی برای درج آگهی، که به صورت خلاصه گردآوری شده، توجه فرمایید. در ضمن، اگر سوالی درباره ثبت آگهی در وب سایت ۱eshareh.com دارید، با ما در تماس باشید.

درج عنوان و توضیحات مناسب برای آگهی 

انتخاب عنوان و توضیحات مناسب کمک می‌کند تا مخاطبان آگهی شما را سریع‌تر و آسان‌تر پیدا کنند. دقت در نوشتن عنوان و نداشتن اشتباه تایپی و املایی از مهمترین نکاتی است که هنگام ثبت آگهی باید به آن توجه داشته باشید.
انتخاب عنوان و توضیحات مناسب و ویژگی‌های مربوط به کالا و معرفی خدمات، کمک می‌کند تا مخاطبان آگهی شما را سریع‌تر و آسان‌تر پیدا کنند. شما می‌توانید در توضیحات آگهی به اطلاعات مهم در مورد آگهی خود اشاره کنید. مهم‌ترین نکاتی که می‌توانید هنگام ثبت توضیحات و نوشتن عنوان به آنها توجه داشته‌ باشید عبارتند از:

عنوان آگهی:

• عنوان آگهی باید جامع و در عین حال مختصر باشد
• از اسم و مشخصات دقیق کالا و خدمات خود در عنوان آگهی استفاده کنید
• در نوشتار عنوان و توضیحات آگهی غلط املایی نداشته باشید
• از درج قیمت در عنوان آگهی خودداری کنید
• استفاده از عبارات تبلیغاتی مبالغه آمیز مانند حراج،استثنایی،ویژه و… خودداری کنید
• از درج شماره تلفن در عنوان آگهی خودداری کنید

توضیحات آگهی:

• نوشتن عنوان مناسب، شما را یک قدم به هدفتان، حال خرید و فروش کالا باشد، یا معرفی خدمات، استخدام نیروی کار و… نزدیک تر می کند، اما برای ترغیب بازدید کننده جهت تماس و کسب اطلاعات بیشتر، کافی نیست! لذا احتیاج به یک متن قوی و کامل دارید. برای این کار، توصیه می کنیم به نکات ذیل دقت فرمایید:
• از نوشتن جملات طولانی، نامفهوم یا ابهام برانگیز، بپرهیزید.
• اطلاعات را در قالب جملات کوتاه و به صورت منظم ارائه دهید.
• اگر در وب سایت های دیگری، به جز ۱eshareh.com آگهی درج کرده اید، برخی جملات آن را تغییر دهید تا متن شما توسط موتورهای جستجوگر، به عنوان یک متن تکراری در نظر گرفته نشود و نتیجه بهتری بگیرید.
• خودتان را جای بازدید کننده بگذارید و بپرسید که آیا با خواندن متن انتخابی، می توانید اطلاعات مناسب و مفید را دریافت کنید یا خیر؟

 

برای درج آگهی از تصاویر مناسب استفاده کنید

• برای انتشار آگهی باید از تصویر مناسب استفاده کنید. اگر تصویر بی‌کیفیت یا نا‌مرتبط با آگهی باشد آگهی شما رد و در غیر این‌ صورت بدون عکس منتشر می‌شود.

• طبق تجربه به دست آمده در 1اشاره آگهی‌های عکس‌دار نسبت به آگهی‌های بدون تصویر، تا چندین برابر بازدیدکنندۀ بیشتری دارند؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای بازدهی بیشتر، در آگهی‌های‌تان حتما از تصویر استفاده کنید.

چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر مورد نظر منتشر نخواهد شد:

• استفاده از تصویر لوگو (جز در دسته‌بندی استخدام و کاریابی)

• تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت

• استفاده از تصاویر نامرتبط با کالا یا خدمت

• تصاویر دارای کادر یا مات و ویرایش‌شده توسط نرم‌افزار

• استفاده از تصویر کالا و خدمات غیرمجاز

• استفاده از تصویر مغایر با شرایط عرف جامعه یا قوانین جمهوری اسلامی

• استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی

• نمایش قیمت، شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت در تصویر

• تصویر حاوی متن، توضیحات، نام کسب‌ و کار یا هرگونه عبارت تبلیغاتی

 

آگهی های تکراری در این سایت تایید نخواهد شد!

• از تایید هر گونه آگهی با عنوان و توضیحات تکراری و مشابه معذوریم.
• کاربرانی که با ایجاد حساب های کاربری مختلف، قصد درج آگهی های تکراری در سایت را دارند؛ حساب کاربری اَنها غیرفعال خواهد شد.
• تکرار یک آگهی در گروههای مشابه یا غیرمرتبط نه تنها موجب عدم تائید آگهی های شما می گردد، بلکه به فرض تایید آنها، طبق الگوریتم های جدید گوگل، محتوای تکراری مورد جریمه موتورهای جستجو قرار می گیرد و رتبه خود را در نتایج جستجو از دست می دهد.
نکته مهم: آگهی های قدیمی و منقضی شده خود را تمدید، ویرایش و بروز رسانی کنید، زیرا این آگهی ها نزد جستجوگر گوگل محبوبتر بوده و بازدید کننده بیشتری را جذب می کنند؛ لذا از حذف این نوع اَگهی ها و درج اَگهی جدید مشابه خودداری نمایید.

 

آیا 1اشاره روی معاملات نظارت دارد و امنیت معاملات را تضمین می‏ کند؟

اصولا ماهیت سایت های نیازمندی به گونه ‏ای است که به دلیل حجم بالای معاملات امکان نظارت روی آنها وجود ندارد و سایت چگونگی انجام معاملات را تعیین نمی ‏کند. سایت 1اشاره نیز از این قاعده مستثنی نیست و نمی ‏تواند روی معاملات نظارت نماید. اما برای جلوگیری از تقلب ‏های احتمالی توسط افراد سودجو به کاربران پیشنهاد می ‏دهد که برای خرید، کالا و لوازم را به صورت حضوری مشاهده و از صحت کامل آن اطمینان خاطر پیدا کنند.

توجه:کلیه خدمات و فعالیت های این وب سایت تابع قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.