1اشاره
1اشاره
قیمت نصب دوربین مدار بسته

قیمت نصب دوربین مدار بسته چقدر است؟

نصب دوربین مدار بسته و عوامل مؤثر بر قیمت آن

نصب دوربین مدار بسته توسط افراد متخصص الکترونیک صورت می گیرد. برای نصب این دستگاه ها باید هزینه ای بپردازید که می تواند متأثر از عوامل زیادی باشد تعداد و نوع دوربین های مدار بسته که خریداری کرده اید بر این هزینه تأثیر مستقیم دارد. بررسی از این عوامل خدمت شما ارائه می گردد.

دوربین های مدار بسته اخیراً علاوه بر استفاده در مکان های اداری و تجاری در منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه نصب دوربین مدار بسته از دیگر خدماتی است که نمی توان بدون کارشناسی و بازدید از محل قیمت آن را ارائه داد. مقدار کاری که برای نوع دوربین مورد استفاده، کابل کشی در کیفیت نیروی نصاب و خدماتی و در هزینه ی کار مؤثر می باشند.

محل قرارگیری و نصب دوربین مدار بسته

می توان گفت مهم ترین عاملی که در میزان امنیت ساختمان و بالا بردن آن مؤثر است قرارگیری مناسب دوربین ها در نقاط مختلف ساختمان است. مکان قرارگیری دوربین مدار بسته و هزینه ای که باید برای آن صرف شود، با بررسی در بازار این دوربین ها قابل تشخیص است اما یک متخصص ماهر در نصب دوربین مدار بسته یا CCTV باید بر اساس نقشه و طراحی مخصوص برای ساختمان، با مشخص کردن محل قرار گیری مناسب دوربین ها به گونه ای عمل کند که هیچ نقطه ی کوری برای ایجاد خطرات امنیتی باقی نماند. در ادامه به بررسی محل قرار گرفتن دوربین های مدار بسته می پردازیم که چه اثراتی بر جلوگیری از ورود افراد ناشناس به مکان دارند.

تعداد دوربین های مورد نیاز

متخصصان سیستم های امنیت و نصب دوربین مدار بسته با در نظر داشتن عوامل متعدد در اولین مراحل شروع به طراحی یک نقشه ی کامل از محل های نصب دوربین مدار بسته می پردازند. از جمله این عوامل تأثیر گذار موارد زیر را می توان برشمرد:

درب پشتی خانه

خانه های شمالی و جنوبی اکثراً دارای دو در ورودی هستند که در برخی اوقات در عقبی رفت و آمد کمتری دارد و خلوت تر است. در آمریکا آماری بر این اساس وجود دارد که 22 درصد سرقت ها از این در صورت می گیرد.

درب ورودی اصلی و پارکینگ

با توجه به این که درب های اصلی و پارکینگ در کنار هم قرار می گیرند می توان یک دوربین در محلی مناسب قرار داد و هر دو محدوده را پوشش داد؛ اما در صورتی که این امکان وجود نداشته باشد یا معماری ساختمان به گونه ای باشد که پارکینگ و درب ورودی در کنار هم قرار نگرفته باشند باید برای هر یک دوربینی جداگانه نصب کرد. بررسی ها نشان می دهد که 34 درصد سارقین از سمت درب جلویی ساختمان وارد خانه می شوند و یقیناً مهمترین نقطه برای نصب دوربین مدار بسته در این مکان است.

نصب دوربین مدار بسته در حیاط

اکثر خانواده ها وسایل بازی مانند دوچرخه و … بچه ها را در حیاط می گذارند. در اکثر اوقات حیاط و پارکینگ یکی هستند و نیاز است که دوربین مدار بسته در این بخش نیز نصب شود. می توان یک دوربین مدار بسته در حیاط قرار داد یا آن را به چراغ های حساس به حرکت مجهز کرد. دوربین در این جا باید به دید در شب نیز تجهیز شده باشد. پوشش مناسب حیاط و دیوارها نیز باید با نصب دوربین مدار بسته انجام گیرد.

نصب دوربین مدار بسته در راه پله ها

در بسیاری از ساختمان های تجاری، اداری و حتی برخی از ساختمان های مسکونی هر کدام از طبقات و راه پله با یک دوربین مدار بسته ی مجزا ساپورت می شود تا امنیت ساختمان بالاتر رود. بعضی از آن ها حتی در بخش پله های زیرزمین و پارکینگ نیز به نصب دوربین مدار بسته نیاز دارد که دیدی کامل و با قابلیت دید در شب را داشته باشند.

بازدید از دوربین های نصب شده

در پایان کار هزینه نصب دوربین مدار بسته پس از برآورد اولیه و بازدید از محل به صورت دقیق اعلام می شود. معمولاً هزینه بین 100 هزار تومان تا 5 میلیون تومان متغیر است. اکثراً هزینه نصب به ازای هر دوربین 40 تا 50 هزار تومان اعلام می شود که شامل هزینه کابل کشی و کارهای جانبی نمی شود.

انواع دوربین مدار بسته

به طور قطع یکی از مهم ترین عواملی که بر کل پروژه ی نصب دوربین مدار بسته تأثیر گذار است، نوع دوربین هایی است که خریداری می شود. باید حتماً این کار را به کمک یک کارشناس متخصص انجام دهید تا شما را در مورد انواع دوربین های موجود در بازار سیستم امنیتی آگاه سازد.

خدمات فوق توسط متخصصان خدمات سیستمهای امنیتی و حفاظتی ارائه می گردد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *