1اشاره
1اشاره

مقایسه سه ماشین ظرفشویی جدید

جدیدترین سری ماشین ظرفشویی های بازار با دارابودن طبقه های مخصوص برای ظروف مختلف تمیزی هر چه بهتر ظروف کثیف شما را تضمین می کنند.این طبقه ها به گونه ای طراحی شده اند که نه تنها باعث پاشش بیشتری می شوند،بلکه فضای بیشتری برای ظروف شما در اختیارتان می گذارند.به علاوه مصرف اَب و برق اَنها نیز کاهش یافته که امری مهم برای مدیریت هزینه های مصرفی خانه محسوب می شود.

1-ظرفشویی بوش مدل SMS88T101E

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88T101E از با کیفیت ترین و کاراَمدترین ماشین های ظرفشویی تولید شده است.این ماشین ظرفشویی مبله با بدنه ای به رنگ استیل،در اَشپزخانه زیبایی بسیاری پدید می اَورد. ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88T101E ظرفیت و گنجایش کافی برای شستشوی مقدار زیادی از ظروف را دارد که برای یک مهمانی 14 نفره کافی است. استفاده از ماشین ظرفشویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می کند تا زمان بیشتری با مهمانان باشد و یا پس از مهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد،به مصرف انرژی و اَب نیز بسیار کمک می کند.این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. طبقه پایینی بشقاب و سینی و ظروف حجیم، طبقه میانی برای لیوان و فنجان و طبقه بالایی برای قرارگیری قاشق و چنگال و…است. این ماشین ظرفشویی با بهره گیری از برنامه های شستشوی از پیش تعیین شده قطعا رضایت مصرف کننده را تامین می کند. بهره گیری از سیستمهای Hygiene Plus شستشوی بهداشتی تر و دقیق تر را به ارمغان می اَورد.

2-سامسونگ مدل D162

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D162 یک محصول با کیفیت و کاراَمد است. این ماشین در رده ماشین ظرفشویی های مبله دسته بندی می شود و ظرفیت اَن 14 نفره است. میزان مصرف انرژی اَن بسیار پایین بوده و توانسته این محصول با کیفیت را در رده ++A قرار دهد. ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D162 دارای دوسبد برای قرارگیری ظروف است. در سبد پایین بشقاب و ظروف بزرگ و بلند قرار گرفته و در سبد و یا طبقه بالا لیوان و استکان ها جای می گیرند، البته می توان با انتخاب برنامه نصف ظرفیت، تنها طبقه پایینی را شست و در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. یک طبقه هم برای قرارگیری قاشق و چنگال ها در نظر گرفته شده و برخی اَن را سبد سوم یا طبقه سوم ماشین ظرفشویی هم می نامند. گنجایش بالای این دستگاه ظروف زیادی را در خود جای می دهد و به افراد کمک می کند پس از برگزاری مهمانی هایشان برای شستن ظروف وقت نگذارند و استراحت کنند. صدای این ماشین ظرفشویی بسیار کم است و مزاحمتی ایجاد نمی کند.

3-هاردستون مدل DW4112-S

ماشین ظرفوشیی هاردستون مدل DW4112-S یکی از دستگاههای کاراَمد ساخت هاردستون است. این ماشین ظرفشویی ایستاده دارای کنترل پنلی در جلوی بدنه است که تمام عملیات دستگاه را رهبری می کند، مانند تنظیم زمان، نوع شستشو و تعیین مقدار شستشو. در پشت در دستگاه، محل قرارگیری قرص و مایع شستشو است. سبدها در سه طبقه برای ظروف بزرگ،کوچک،لیوان ها و قاشق و چنگال است. شستشو توسط این ماشین ظرفشویی با سرعت و کیفیت انجام می شود و در مصرف اَب و برق صرفه جویی زیادی انجام می شود. کیفیت این ماشین ظرفشویی قابلیت رقابت با بسیاری از برندهای دیگر را دارد و قیمت مناسبش، اَن را به یکی از گزینه های مهم برای خریداران تبدیل کرده است. رده انرژی این دستگاه +A تعریف شده است. ظاهر زیبای اَن تقریبا با تمام دکوراسیون ها تطبیق پیدا می کند. تنظیمات و حالات فعالیت دستگاه توسط دگمه ها و نمایشگر جلوی دستگاه قابل رویت و انتخاب است. داخل ماشین ظرفشویی هاردستون سبد مخصوص برای چیدن ظروف، لیوان و قاشق و چنگال تعبیه شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *