1اشاره
1اشاره
قیمت نصب پکیج و آبگرمکن

هزینه نصب پکیج و آبگرمکن

قیمت نصب پکیج و آبگرمکن و عوامل موثر بر آن

هزینه نصب پکیج و آبگرمکن بسته به عوامل مختلفی است. نوع آبگرمکن و پکیج عامل اصلی در تعیین هزینه است. همچنین این که در کدام محله زندگی می کنید می تواند در این هزینه ها مؤثر باشد. البته ممکن است شرکت های سازنده و نمایندگی ها خدمات نصب رایگان ارائه دهند.

پکیج و آبگرمکن دارای مدل های مختلفی هستند که شامل مدل های برقی و گازی، مخزن دار و بدون مخزن، مصرف خانگی و غیر خانگی و با هدف تأمین آب گرم مورد نیاز برای محل مورد استفاده به کار گرفته می شوند. برای انتخاب نوع پکیج یا آبگرمکن که برای یک ساختمان مناسب باشد، باید با انواع دستگاه های موجود در بازار آشنا بود و در کنار آن عواملی مانند حجم آب گرم مورد نیاز، میزان استفاده و هزینه نیز برای نصب این موارد بررسی شوند.

البته گزینه های متعددی برای ایجاد گرمایش در بازار تأسیسات ساختمانی به چشم می خورد اما بیشترین استفاده از پکیج و آبگرمکن می شود. نوع عملکرد این محصولات با برق و گاز باعث می شود تا هنگام تعمیر و نصب نیاز به حضور یک فرد متخصص و ماهر باشد. هزینه ای که برای این خدمات پرداخت می شود بسته به نوع پکیج و آبگرمکن و حجم آب گرم مصرفی به صورت میانگین روزانه دارد.

نصب پکیج و آبگرمکن مخزن دار یا بدون مخزن

برای آبگرمکن مخزنی باید لوله کشی مجدد در بخش هایی از ساختمان صورت گیرد. علاوه بر این نسبت به آبگرمکن های بدون مخزن امتیاز کمتری در مصرف بهینه انرژی دارد. با توجه به این که در آبگرمکن های بدون مخزن سیستم هایی که آب گرم تأمین می کنند در صورت نیاز و در همان لحظه مصرف شروع به کار می کنند، پس به دلیل این که آب گرم در جایی ذخیره نمی شود و در همان زمان تأمین می شود، عملکرد صحیح این دستگاه ها مخصوصاً در فصل های سرد که اکثر اوقات آب گرم رادیاتورها نیز توسط همین پکیج ها تأمین می شود دارای اهمیت بالایی است.

برند آبگرمکن و پکیج مورد استفاده

برندهای موجود در بازار بر اساس کیفیت و کارایی که دارند امتیاز دهی می شوند. علاوه بر تأثیر برند در هزینه ی خرید، در هزینه نصب آبگرمکن و پکیج نیز تأثیر دارد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که بسیاری از این برندها برای محصولات خود خدماتی از قبیل نصب رایگان ارائه می دهند.

حجم آبگرمکن یا پکیج

این فاکتور بر اساس نیاز مصرفی خانوار به آب گرم تعیین می گردد. البته در آبگرمکن های بدون مخزن حجمی وجود ندارد و به جای آن سرعت عمل و قدرت آبگرمکن مورد توجه واقع می شود. به دلیل این که در تابستان و زمستان حجم آب گرم مصرفی متفاوت است باید این موضوع را زمان خرید مد نظر قرار داد.

محله و هزینه نصب آبگرمکن و پکیج

همیشه موقعیت محله ای که در آن زندگی می کنید می تواند بر دستمزد فرد متخصص در هر بخشی از تاسیسات تأثیر داشته باشد. محله های گران تر هزینه نصب بالاتری پرداخت می کنند. البته اگر از برندی که نصب رایگان دارد استفاده می کنید این هزینه ها دیگر وجود نخواهد داشت. خیلی از تولید کنندگان و نمایندگی های فروش برای این که در این رقابت جلو بزنند خدمات نصب پکیج و آبگرمکن و تعمیرات را برای مدتی به صورت رایگان انجام می دهند.

خدمات فوق توسط متخصص تاسیسات ساختمان قابل ارائه است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *