1اشاره
1اشاره
آگهی تدریس

چگونه آگهی تدریس خصوصی درج کنیم؟

درج آگهی رایگان تدریس خصوصی

اَیا در زمینه تدریس خصوصی فعالیت میکنید؟ اَیا قصد دارید با درج اَگهی رایگان در اینترنت برای کار خود تبلیغ کنید و به جذب شاگرد بپردازید؟

برای درج اَگهی رایگان تدریس خصوصی در سایت 1اشاره نکات زیر را مد نظر قرار دهید تا یک اَگهی تدریس موثر ثبت کنید:

در قدم اول یک عنوان مناسب و مفید برای اَگهی تدریس خود انتخاب کنید و سپس به نوشتن یک متن جذاب که گویای روش تدریس و شرایط کاری خودتان میباشد اقدام کنید. در متن اَگهی به سوابق کاری خود نیز اشاره کنید و هر چه بهتر خودتان را به بازدیدکننده اَگهی معرفی کنید. چرا که با نوشتن اطلاعات خود بصورت کامل شانس بیشتری را بابت تماس بازدیدکننده خواهید داشت. از نوشتن متنهای طولانی و خسته کننده خودداری کنید و از کپی کردن متن اَگهی هایی که در سایتهای دیگر درج کرده اید خودداری کنید. چرا که کپی کردن از نظر گوگل فاقد ارزش است و اَگهی شما نمیتواند رتبه خوبی را در صفحات گوگل بدست اَورد. بنابراین برای هر سایت یک عنوان و متن جداگانه بازنویسی کنید.

در قدم بعدی یک عکس مناسب برای اَگهی انتخاب کنید، چرا که داشتن تصویر باعث میشود تا اَگهی تدریس خصوصی بیشتر دیده شده و مخاطبان بر روی اَن کلیک کنند. در مرحله بعدی کلمات کلیدی مرتبط با اَگهی خود را استخراج کنید و نسبت به وارد کردن اَنها در قسمت برچسب اَگهی اقدام کنید.

نکته: با درج اَگهی رایگان اینترنتی در سایت معتبر و پربازدید 1اشاره که کاملا برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است شانس بیشتری را برای دیده شدن خواهید داشت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *