1اشاره
1اشاره
هزینه نصب پرده زبرا

قیمت نصب پرده زبرا

هزینه نصب پرده زبرا

نصب پرده زبرا هزینه هایی را در بر دارد البته در اکثر مواقع این هزینه ها به دلیل نصب پرده توسط فروشنده وجود ندارد. در غیر این صورت هزینه ها بر اساس نوع پرده و تعداد پرده ها و مواردی دیگر برآورد می شود که می تواند تغییرات زیادی از خود نشان دهد.

عواملی که بر قیمت نصب پرده زبرا تاثیر دارند

پرده ی جدیدی که به صورت افقی یا عمودی نصب شده و یا باز و بسته می شود، پرده ای است که ما آن را به نام پرده ی زبرا می شناسیم. جنس این نوع پرده ها از تور و پارچه است که در هم تنیده شده اند. این پرده ها علاوه بر داشتن زیبایی یک تلطیف کننده ی مناسب برای تور آفتاب ایجاد می کنند و کیفیت مناسبی دارند.

پرده های زبرا در اصل مدل های جدید از پرده های قدیمی از نوع لور دراپه می باشند و قابلیت نصب و راه اندازی هم دارند. این پرده ها گزینه ای مناسب برای نصب در ادارات، منازل، هتل ها و رستوران ها و حتی مکان های ورزشی هستند. پرده های زبرا امکان تنظیم نور ورودی را که می تواند در جای خود بسیار متنوع باشد به وجود می آورند و این قابلیت باعث محبوبیت زیاد پرده های زبرا شده است.

هزینه ی نصب پرده زبرا بسته به عوامل مختلفی است. در اکثر اوقات کار نصب این پرده ها توسط فروشنده انجام می شود ولی در برخی مواقع که جابجایی وجود دارد یا به هر دلیلی می توان از یک نصاب متخصص و با تجربه در سایت 1 اشاره برای این کار کمک گرفت.

انواع مکانیزم نصب پرده زبرا

پرده های زبرا تنوع بسیاری در طرح و رنگ دارند و عملکردهای دو نوعی هم دارند. قیمت گذاری نصاب با توجه به عملکرد تغییر می کند.

مکانیزم دستی

این عملکرد به صورت زنجیری است که در قسمت کنار پرده قرار دارد و با حرکت آن بر روی نوار قرقره ای تنظیم نوردهی صورت می گیرد.

مکانیزم موتوردار

مکانیزم این پرده با یک موتور ساده کار می کند که دو مزیت دارد. هم قابلیت تنظیم نور از راه دور و با ریموت را داراست و محبوبیت خاصی دارد. همچنین تنظیم پرده را دقیق تر انجام می دهد و در نتیجه می توان عبور نور متنوع تری را از آن شاهد بود.

تعداد نصب پرده زبرا

تعداد پنجره ها و تعداد نصب پرده زبرا عاملی تاثیرگذار بر هزینه نصب پرده زبرا است. سوراخ کاری سقف و دیوار، محل قرار گیری پرده ها و سختی کار نیز از عوامل دیگر است. برای پرده های موتوردار هزینه بیشتری دریافت می شود. برای برآورد دقیق هزینه می توانید با متخصص در این زمینه مشورت کنید. این کار هنگام اندازه گیری در و پنجره ها هم می تواند انجام گیرد.

محل نصب پرده زبرا

مانند اکثر خدمات دیگر که هزینه ی آن ها با توجه به هزینه زندگی تغییر می کند، هزینه نصب پرده زبرا هم در مناطق مختلف می تواند متفاوت باشد. البته در صورتی که نصب آن توسط فروشنده صورت نگیرد.

هزینه رفت و آمد برای نصب پرده زبرا

در اکثر سفارشات نصب و راه اندازی پرده زبرا، هزینه رفت و آمد هم جزئی از هزینه کار محسوب می شود. در این مورد هم قبل از مراجعه نصاب این موضوع را می توان با او مطرح کرد و میزان قیمت را به صورت توافقی برآورد کرد تا به صورت دقیق هزینه رفت و آمد و نصب را داشته باشید.

خدمات نصب پرده زبرا توسط متخصصان دکوراسیون داخلی ارائه می گردد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *