1اشاره
1اشاره
تور لحظه آخری ارزان

چطور تور لحظه آخری ارزان پیدا کنیم؟

خرید تورهای لحظه آخری ارزان

اگر برای خرید تور داخلی و خارجی در اینترنت به جستجو بپردازید، به طور حتم با عنوان تورهای لحظه آخری مواجه می‌شوید.

این تورها برای سفرهای داخلی و سفرهای خارجی که نیاز به ویزا ندارند ارائه میشوند و از پروازهای چارتری ارزان‌تر هستند.

با خرید بلیت تور لحظه آخری می‌توانید هزینه سفرتان را کاهش دهید و سفرهای متعددی به شهرها و کشورهای گوناگون داشته باشید.

تورهای لحظه آخری مختص یک کشور و یا یک شهر خاص نیستند و از تنوع بالایی جهت سفر به مناطق مختلف برخوردار می‌باشند. بنابراین قبل از خرید بلیت تور لحظه آخری باید اطلاعات کامل و دقیقی درباره این تورها داشته باشید.

به جستجو و تحقیق بپردازید

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره چگونگی سفر با تورهای لحظه آخری به دست بیاورید، می‌توانید در مرورگر گوگل عنوان تور لحظه آخری را تایپ کنید. بعد از اتمام مراحل جستجو، تورهای متعددی در صفحه مرورگر به نمایش گذاشته می‌شوند که هر کدام قیمت متفاوتی نسبت به تورهای مشابه دارند.

ممکن است تور لحظه آخری یکی از کشورهای همسایه در یک وب سایت با قیمتی در حدود دو برابر وب سایت‌های دیگر ارائه شده باشد، این امر در ابتدا قدری تعجب برانگیز است! توجه داشته باشید که تا هر اندازه امکانات تور بیشتر باشد و از تجهیزات بهتری استفاده شده باشد، قیمت تور لحظه آخری بیشتر خواهد بود.

از این رو به شما توصیه می‌کنیم تا حد امکان به دقت مشخصات تورهای لحظه آخری را مطالعه کنید و تنها به اطلاعات یک وب سایت اعتماد نکنید.

تورهای لحظه آخری معتبر را انتخاب کنید

همان‌طور که در طول فرایند تحقیق و جستجو متوجه شده‌اید، شرکت‌های زیادی تورهای لحظه آخری را ارائه می‌کنند. بنا بر سخنان یک فروشنده تصمیم نگیرید و درباره کیفیت تورهای لحظه آخری قبلی که توسط این فروشنده ارائه شده‌اند تحقیق کنید.

زیرا ممکن است برخی از فروشندگان تورهای لحظه آخری، بیشتر از جان مسافران به فکر پر کردن جیب‌هایشان باشند و از هر ایرلاینی جهت ارائه تور لحظه آخری استفاده کنند.

اگر ایرلاین مورد نظر به اندازه‌ی کافی خوش نام نباشد، ممکن است که از بدترین هواپیماها جهت پرواز مسافران استفاده کند، یا این که تأخیر زیادی جهت پرواز خطوط هوایی داشته باشد.

چه بسا که امکان بروز مشکلات فنی هواپیماهای بی کیفیت و قدیمی در طول پرواز بیشتر خواهد بود و خطرات جانی در پی خواهد داشت.

جهت دریافت اطلاعات کامل درباره ایرلاین های معتبر می‌توانید در انجمن‌های مختلف به جستجو بپردازید و نظر کاربرانی را که از پرواز ایرلاین مورد نظر استفاده کرده‌اند مطالعه کنید. همچنین می‌توانید از دوستان و آشنایانتان که قبلاً از خدمات ایرلاین استفاده کرده‌اند کمک بگیرید و بهترین تور لحظه آخری را جهت سفر انتخاب کنید.

کیفیت هتل و مسافر خانه در سفر

شما به سفر می‌روید تا در بهترین هتل و یا مسافر خانه اقامت داشته باشید و از امکانات رفاهی کافی در طول سفر برخوردار باشید.

مهم‌ترین نکته، نزدیک بودن هتل یا مسافر خانه به مراکز خرید و مراکز گردشگری و تفریحی است. زیرا در طول سفر با تور مدام نمی‌توانید از یک سمت شهر به سمت دیگر بروید و اقلام ضروری‌تان را خریداری کنید.

همچنین امکان سرو وعده‌های غذایی، کیفیت غذاها، رعایت مسائل بهداشتی و نحوه‌ی برخورد پرسنل هتل نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره هتل‌هایی که در تورهای لحظه آخری ارائه می‌شوند می‌توانید با جستجوی نام هتلها اطلاعات دقیقی درباره آنها به دست بیاورید.

فراموش نکنید که فروشندگان تورهای لحظه آخری از عناوین جذاب و فریبنده‌ای تحت عنوان هتل 3 ستاره و 4 ستاره استفاده می‌کنند، تا توجه مشتریان را جهت خرید تور جلب کنند.

ممکن است هتل‌های 3 ستاره تورهای لحظه آخری در هر حد هتل‌های بدون ستاره و مسافرخانه‌های ساده نیز امکانات نداشته باشند، بنابراین گول زرق و برق و ظاهر هتل را نخورید و به طور کامل درباره آن تحقیق کنید.

زیرا اگر در طول سفر در یک هتل نامناسب اقامت داشته باشید، به هیچ عنوان نمی‌توانید از سفرتان لذت ببرید و تنها یک سفر خسته کننده را پشت سر خواهید گذاشت.

بندهای قرار داد را به دقت مطالعه کنید

زمانی که قصد دارید یک تور لحظه آخری رزرو کنید فریب زبان چرب و نرم فروشنده را نخورید و بندهای قرارداد را بدقت مطالعه کنید.

در بندهای قرارداد تنوع وعده‌های غذایی هتل، هزینه هتل، وسیله حمل و نقل درون شهری و مکان‌هایی که در طول سفر به بازدید از آن‌ها میپردازید به طور کامل ذکر شده اند.

موارد ذکر شده در قیمت نهایی یک تور لحظه آخری بسیار تأثیرگذار هستند، به عنوان مثال ممکن است یک تور لحظه آخری بهترین هتل را با بهترین امکانات در اختیار مسافران قرار دهد، بدیهی است که هزینه این تور لحظه آخری نسبت به سایر تورها بیشتر خواهد بود. اما هر اندازه سرویس‌های ارائه شده توسط تور کمتر باشد، مسلماً هزینه تور نیز کمتر می‌شود.

توجه داشته باشید که تور مورد نظر حتماً بیمه مسافر داشته باشد و امنیت لازم را در طول پرواز برای مسافرین فراهم کند.

مراقب  باشید که دچار عوام فریبی نشوید و در هنگام مطالعه قرار داد، در صورتی که قسمتی از قرار داد گنگ، نامفهوم یا اغراق آمیز بود از امضا کردن آن بپرهیزید.

موارد ذکر شده تنها بخشی از نکات قابل توجه رزرو تورهای لحظه آخری می‌باشند، جهت دریافت اطلاعات بیشتر باید درباره کیفیت خدمات ارائه شده از افرادی که با این تورها سفر کرده‌اند سؤال کنید و تحقیقات گسترده‌ای را جهت رزرو یک تور لحظه آخری انجام دهید. تا بتوانید تور مورد نظرتان را کاملاً آگاهانه انتخاب کنید و از سفر تفریحی جذابی که در پیش رو دارید نهایت لذت را ببرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *