1اشاره
1اشاره
اجاره خودرو در کیش

راهنمای جامع اجاره خودرو در کیش

راهنمای اجاره خودرو در کیش

راهنمای جامع اجاره ماشین در کیش شامل: اطلاعاتی در مورد چگونگی و فرآیند اجاره خودرو در کیش، مدارک لازم و ذکر مزایای بهره‌مندی از این خدمت.
مروارید خلیج فارس، جزیره کیش یکی از زیباترین و پرطرفدارترین مناطق گردشگری در کشور ماست. گردشگران ایرانی و خارجی در تمامی فصول سال می‌توانند به کیش سفر کرده و مدتی را به تفریح و گشت و گذار بپردازند. افراد می‌توانند با انواع وسایل حمل و نقل عمومی یا شخصی وارد این مکان دیدنی شوند. بسیاری از مسافرین به خاطر مسافت طولانی و هزینه‌های جانبی ترجیح می‌دهند از خودرو شخصی استفاده نکنند. اما از طرفی همه اشخاص برای رفت و آمد خود نیاز به یک وسیله نقلیه دارند تا بی دغدغه و بدون مزاحمت همراه خانواده و دوستان به گردش بروند. بنابراین اجاره ماشین در کیش می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر درمورد چگونگی اجاره خودرو در کیش سوالی دارید پس با ما همراه باشید.
خودروهای اجاره‌ای در کیش در انواع مختلف اقتصادی و لوکس با قیمت‌های مختلف به متقاضیان عرضه می‌شوند. این اقدام توسط شرکت‌های رنت خودرو صورت می‌گیرد. یکی دیگر از عواملی که بر قیمت اجاره ماشین در کیش تاثیر می‌گذارد، شرکتی است که خدمات اجاره خودرو را عرضه می‌کند.

چه مدل خودروهایی در کیش برای اجاره وجود دارد؟

• خودروهای اسپرت از برندهای معروف از جمله
• خودروهای اقتصادی با قیمت‌های مناسب و ارزان
• خودروهای شاسی بلند در مدل‌های مختلف
• خودروی ون که بهترین گزینه برای خانواده‌های پرجمعیت و گروه دوستان است.
• خودروهای بسیار لوکس (که طبیعتاً از قیمت بالاتری برخوردار هستند)
• موتورهای برقی
اجاره ون کیش

چرا اجاره خودرو در کیش گزینه مناسب‌تری است؟

این جزیره زیبا در جنوب ایران و در قلب خلیج فارس واقع شده است. این مکان بی‌نظیر به یکی از مناطق خاص، برای جذب توریست‌ها از سراسر ایران و دنیا تبدیل شده است. کیش به دلیل موقعیت خاصی که دارد، در فصل تابستان مخصوصاً در ساعات روز، هوا بسیار گرم و شرجی می‌شود. به همین دلیل رفت و آمد به ویژه برای خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند بسیار سخت خواهد بود. بنابراین با توجه به این شرایط، اگر می‌خواهید از تمام جاذبه‌های گردشگری دیدن فرمایید و با حداقل مشکلات مواجه شوید، اجاره خودرو در کیش بهترین گزینه برای شماست.

جاذبه‌های گردشگری کیش را کم می‌شناسید؟ 

اصلا مشکلی نیست. شما با اجاره خودرو در کیش می‌توانید با هر مدل ماشینی که می‌خواهید از امکان جی پی اس درون آن بهره مند شده و هیچ مکان زیبایی در کیش را از دست ندهید.مناطق تفریحی و جاذبه های گردشگری کیش از قبیل پلاژها، پارک آبی، کشتی یونانی، قلعه وحشت، آکواریوم کیش، رستوران‌‍‌ها و مراکز خرید همه و همه در انتظار شماست. پس اگر شما هم آشنایی کمی با خیابان‌ها، جاده ها و جاذبه‌های بی نظیر کیش دارید، به هیچ‌وجه نگران نباشید. قابلیت اجاره خودروهای لوکس و سالم با قیمت بسیار مناسب در اختیار شماست. شما با بهره‌مندی از این خودروها و سیستم مسیریابی سریع، می‌توانید تجربه یک رانندگی لذت‌بخش را در جزیره زیبای کیش کسب کنید.
اجاره خودرو در کیش

چه مدارکی جهت اجاره خودرو در کیش لازم است؟

هزینه اجاره ماشین در کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد. این قیمت در درجه اول به مدل خودرویی که کرایه می‌کنید بستگی دارد. درست است که همه گردشگران برای راحتی و سهولت رفت و آمد از خدمات اجاره خودرو استفاده می‌کنند، اما این خدمت را به‌طور یکسان دریافت نمی‌کنند. بعضی تمایل دارند تا خودرو را به‌همراه راننده اجاره کنند. عده‌ای دیگر طرفدار خودروهای لوکس بوده و مایل هستند کل جزیره را با آن رانندگی کنند. یا ممکن است به دلیل صرفه جویی در هزینه و یا راحتی بیشتر، مایل به استخدام راننده نباشند.. انگیزه و اهداف افراد می‌تواند متفاوت باشد. پس نتیجتاً هزینه‌ای که در قبال کرایه ماشین و به دنبال آن مدارکی که باید ارائه دهید متغیر است.
   اگر شما مایل به استفاده از خدمات رنت خودرو یا اجاره ماشین در کیش هستید به مدارک زیر احتیاج دارید.
مدارکی جهت اجاره خودرو در کیش
مدارک اجاره ماشین در کیش بدون راننده و با مسئولیت رانندگی خودتان شامل :
ارائه تصویر کارت ملی
ارائه تصویر گواهی‌نامه رانندگی
مبلغ 5 الی 15 میلیون تومان بابت ودیعه نقدی 
(این مبلغ با توجه به نوع خودرو تعیین می‌شود)
مبلغ 300 هزار تومان بابت ودیعه جرائم رانندگی
هزینه اجاره خودرو 
(که به توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای مد نظر شما تعیین می‌شود)
1. اگر شما خودرو را به همراه راننده در کیش اجاره کنید، دیگر لازم نیست تا مدارکی که در بالا گفته شد را ارائه دهید. شما در این‌ شرایط کافیست فقط اجاره خودرو را پرداخت کنید.
2. شما می‌توانید هزینه اجاره خودرو را از طریق کلیه کارت‌های عضو شتاب، یا به صورت نقدی موقع تحویل گرفتن خودرو پرداخت کنید.
3. مبلغی که به‌عنوان ودیعه و همچنین پولی که بابت جرائم رانندگی پرداخت می‌شود، پس از استرداد خودرو و بعد از 30 روز کاری به مشتری برگردانده می‌شود.
4. هیچ محدودیتی از نظر مسافت طی شده وجود ندارد. شما هرچقدر که بخواهید می‌توانید با ماشین رفته و آمد کرده و از این بابت هزینه اضافی پرداخت نکنید.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *