1اشاره
1اشاره
خرید تشک خوشخواب

راهنمای خرید تشک خوشخواب

راهنمای خرید تشک خوشخواب 

خرید یک تشک خوب و با کیفیت همیشه یکی از دغدغه‌های مردم بوده است. ممکن است تا به حال شما تجربه خرید تشک خوشخواب را نداشته باشید. بنابراین قبل از اینکه اقدام به خرید کالا مورد نظرتان بکنید، لازم است تا اطلاعات کافی درمورد بهترین برند تولیدکننده تشک، کسب کنید. در نهایت می‌توانید با آگاهی کامل اقدام به خرید تشک خوشخواب بکنید. در حال حاضر یکی از بهترین برندهای فعال و موفق در عرصه تشک و سرویس خواب برند اسلیپیز می‌باشد. در ادامه شما را با این برند، ویژگی‌ها و خدماتش بیشتر آشنا می‌کنیم.
کیفیت، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر لذت خواب خوش، دلایلی بودند که باعث شده، برندهای خارجی و داخلی به طراحی و تولید این تشک‌ها بپردازند. جالب است بدانید که برندهای ایرانی، در تولید این تشک‌ها دست کمی از برندهای مشابه خارجی ندارند. ما در این گزارش قصد داریم تا به بررسی انواع و مدل‌های گوناگون این تشک‌ها و بازار تولیدات داخلی و خارجی آنها بپردازیم.

ویژگی های یک تشک استاندارد چیست؟

هنگام خرید تشک خوشخواب به عنوان یک تشک استاندارد باید به نوع پارچه‌ای که در ساخت آن استفاده شده دقت کنیم. این تشک‌ها باید پارچه‌ای با دوخت محکم و جنس مرغوب داشته باشد. طرح‌هایی که روی برخی از تشک‌ها وجود دارد، نباید آنقدر برجسته باشد تا به بدن آسیب وارد کرده و ایجاد مزاحمت کند. انعطاف پذیری بالا به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های تشک استاندارد است. این ویژگی باعث می‌شود تا تشک تحمل هر وزنی را داشته باشد، حالت خود را از دست ندهد و زود گود یا پاره نشود. از دیگر خصوصیاتی که هنگام خرید تشک خوشخواب باید به آن دقت کنید، می‌توان به فنرهای قوی و با دوام، نوع دوخت، شرایط آماده‌سازی و بسته بندی تشک اشاره کرد.

خرید تشک خوشخواب و نکاتی که باید به آن توجه داشت

اگر تمایل به خرید تشک‌های وارداتی دارید، دقت کنید تا خدمات پس از فروش داشته باشند. قبل از خرید تشک‌های خارجی لازم است به وجود نمایندگی آنها در ایران توجه فرمایید. بهتر است از برندهای معتبر خرید کنید، زیرا تنها می‌توان به گارانتی تعمیرات و تعویض این شرکت‌ها اعتماد کرد.
اگر پارچه تشک دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی نباشد، ممکن است برای عده‌ای از مصرف‌کنندگان ایجاد حساسیت و بیماری‌های پوستی بکند. ضد آب بودن، ضد حریق و نفوذناپذیری در برابر حشرات، از دیگر ویژگی‌های پارچه با کیفیت و مناسب برای تشک است.
راهنمای خرید تشک خوشخواب

چه تشک‌هایی برای خواب مناسب هستند؟

تشک مناسب برای خوابیدن، باید از سطح تخت بالاتر بوده و کم ارتفاع نباشد. موضوع ارتفاع، در تشک‌های معمولی مطرح نیست و برای آنها ارتفاع خاصی تعریف نشده است. محتویات و مواد تشکیل دهنده در همه تشک‌ها یکسان نیست و در مدل‌های مختلف، متفاوت است. شما می‌توانید در نمایندگی‌ برندهای ایرانی ماکت مواد تشکیل دهنده هر نوع تشک را از نزدیک مشاهده کنید. نمد، ترموفلت، اسفنج، ریباند و مموری فوم از جمله مواد تشکیل‌دهنده تشک‌های اسلیپیز هستند. این درحالی است که تشک‌های معمولی فقط از فنر درشت، همراه با فوم پلی اتیلن و نمد سبک تشکیل شده‌اند.
چه تشک‌هایی برای خواب مناسب هستند

به چه نوع تشک‌هایی طبی میگویند؟

ممکن است در حین خرید تشک خوشخواب، بارها از فروشنده شنیده باشید که این مدل تشک، طبی است! هنگام خرید تشک طبی، سطح آن را بررسی کنید. تشک‌های طبی دارای سطحی صاف و بدون شیب هستند. آنها به اندازه تشک‌های کلاسیک نرم نیستند زیرا همین نرمی تشک باعث ایجاد کمردرد در برخی افراد می‌شود.

تشک طبی اسفنجی چیست؟

در ساخت تشک‌های «طبی اسفنجی» فقط از اسفنج فشرده «ریباند» و پنبه استفاده می‌شود. این تشک‌ها دارای طول عمر زیاد و مقاومت بالا در برابر وزن زیاد می‌باشد. ساختار تشک‌های اسفنجی به گونه‌ای است که هیچ آسیبی به بدن وارد نمی‌کند. به همین دلیل بیشتر تشک‌های کودک نیز از همین جنس هستند.
پنبه با نرمی و لطافتی که به بدن هنگام خواب می‌بخشد، فشار بدن را گرفته و به فرآیند گردش خون در بدن کمک می‌کند. همچنین باعث می‌شود تا فشار روی اعصاب و ماهیچه‌ها به حداقل برسد. مزیت بزرگ این تشک‌ها ضد حساسیت بودن آنهاست. چرا که از الیاف طبیعی در ساخت آنهاست استفاده می‌شود.

تشک طبی فنری چیست؟

کسانی که علاقه به خرید تشک طبی دارند حتماً نام تشک‌های «طبی- فنری» را شنیده‌اند. این مدل‌‌ها خصوصیات تشک‌های فنری را دارا می‌باشند، اما فنر آنها بسیار سخت‌تر است و راحتی تشک‌های فنری را ندارند. تشک‌های «طبی- فنری» به خاطر سفتی سطحی که دارند از خواب رفتن بدن جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل این مدل تشک،‌ بسیار مناسب برای افرادی است که مجبورند مدت زمان زیادی را در بستر بمانند.

تشک‌های جک‌دار

نوع دیگری از تشک‌ها که طرفداران خاص خود را دارد، تشک «جک‌دار» می‌باشد. ارتفاع این تشک‌ها به وسیله جکی که در زیر آنها تعبیه شده تغییر می‌کند. با افزایش ارتفاع، تشک طبی می‌شود. یعنی سطح آن سفت‌تر می‌شود. و در مقابل، با کاهش ارتفاع، تشک راحت‌تر و نرم‌‌تر می‌شود.
تشک‌های جک‌دار

بهترین برند تشک کدام است؟

موقع خرید تشک خوشخواب، متوجه برندهای خارجی و داخلی متنوعی که وجود دارند می‌شویم. در کشور ما برندهایی مثل best night، soft وgood sleep وجود داشته که بخش بزرگی از بازار تشک‌های خوشخواب را از آن خود کرده‌اند. ولی در حال حاضر برند اسلیپیزSleepys  را می‌توان بهترین برند در زمینه تولید تشک نامید. این مجموعه توانسته با عرضه تشک‌ها در انواع و کاربردهای مختلف، متناسب با نیاز مشتریان، سهم قابل توجهی را در این بازار کسب کند.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *